شناسه خبر : 76851
جمعه 17 مرداد 1399 , 19:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با خانواده اولین شهید مدافع سلامت در گیلان/تصاویر

فرمانده سپاه قدس گیلان و مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان امروز با خانواده اولین شهید مدافع سلامت گیلان در کلاچای دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گیلان ؛ فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدار با خانواده پرستار شهید نرجس خانعلی زاده گفت: شهدای مدافع سلامت با تاسی از سیره شهدای کربلا در ادامه راه شهدا گام نهاده و در راه خدمت به مردم جانشان را نثار کردند.

سردار محمد عبدالله پور با بیان اینکه پرستاران، پزشکان و کادر درمانی در دوران شیوع کرونا زحمات فراوانی کشیده و شهدایی را هم در این راه تقدیم کردند افزود: سپاه پاسداران هم از زمان آغاز شیوع این بیماری در سنگرهای گوناگون مانند حضور در مراکز درمانی و بیمارستان ها، گندزدایی اماکن عمومی و ادارات ، توزیع بسته های معیشتی و در کنار مردم حضور داشتند و این حضور همچنان ادامه دارد.

مدیر کل صداوسیمای مرکز گیلان هم در این دیدار با بیان اینکه گیلان جزو اولین استان هایی بود که با این بیماری درگیر شد افزود: از همان روزهای نخست شیوع بیماری صداوسیما با پخش اخبار، تیزرهای آگاهی بخش و برنامه های آموزشی به مردم از خطرهای این بیماری و راه های پیشگیری آن اطلاع رسانی کرد.

محمد باقر باقرزاده با اشاره به اینکه شهدای سلامت در اوج بیماری لحظه ای از خدمت به مردم کوتاهی نکردند گفت: آنان مزد جهاد خود را گرفتند و این گونه جاودانه شدند.

عبدالله پاکاری مدیر کل بنیاد شهید گیلان هم در این دیدار گفت: شهدای مدافع سلامت گیلان در زمره اولین شهدای مدافع سلامت کشور هستند و امروز خانواده های صبورشان با تقدیم این شهدا برگ زرین دیگری را در تاریخ این مرز و بوم ثبت کردند.
در پایان این دیدار لوح یادبودی به خانواده این شهیده پرستار اهدا شد.

پرستار شهیدمدافع سلامت نرجس خانعلی زاده ششم اسفند ۹۸ در راه خدمت رسانی به بیماران در یکی از بیمارستان های شهرستان لاهیجان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به شهادت رسید.

 
دیدار با خانواده اولین شهید مدافع سلامت در گیلان دیدار با خانواده اولین شهید مدافع سلامت در گیلان دیدار با خانواده اولین شهید مدافع سلامت در گیلان دیدار با خانواده اولین شهید مدافع سلامت در گیلان دیدار با خانواده اولین شهید مدافع سلامت در گیلان
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi